Gå til innhold

Tongass, Cub og Twin Otter - Perfekt blanding


Anbefalte innlegg

Har fått kosa meg en del i det siste med A2A sin Cub, men innså at jeg trengte et skikkelig barskt scenery å slå meg løs i. Løsningen fant jeg i Tongass X.

 

Her følger noen bilder fra min første dag i dette strålende landskapet, både fra en Cubs synspunkt og ikke minst fra Aerosoft sin fantastiske Twin Otter.

 

Tongass1.jpg

 

Tongass2.jpg

 

Tongass3.jpg

 

Tongass4.jpg

 

Tongass5.jpg

 

 

Tongass6.jpg

 

Tongass7.jpg

 

Tongass8.jpg

 

Tongass9.jpg

 

Tongass10.jpg

 

Tongass11.jpg

 

Tongass12.jpg

 

Tongass13.jpg

 

Tongass14.jpg

 

Tongass15.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.

 

Langdryg? Vell dersom man skal fly den fra feks Bodø til Trondheim så ville man nok ha kommet opp i ca samme antall timer som en hvilken som helst tur over dammen til USA i en heavy.

Fyller man tankene helt opp og bare tar av uten mål så kan man kose seg over vakkert landskap i lang tid. Hastigheten er slik at man får tid til å nyte hver detalj av det man passerer på sin reise. Det er nok derfor et vist krav til scenery. Jeg hadde feks ikke gidda 5 minutter over default FSX scenery, men Tongass X og Orbx sin FTX serie er 100% tilpasset et fly av denne typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Flott billedreportasje. Flyr selv mye VFR i samme område ( både ORBX og TongassX ) og det er alltid noe nytt å oppleve.

 

Er ikke cuben litt langdryg å fly?

 

Man velger ikke Cub som transportmiddel på lange strekninger, men den er ypperlig for rekreasjon og sterke naturopplevelser :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...