Stian Rolandsen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har fått kosa meg en del i det siste med A2A sin Cub, men innså at jeg trengte et skikkelig barskt scenery å slå meg løs i. Løsningen fant jeg i Tongass X. Her følger noen bilder fra min første dag i dette strålende landskapet, både fra en Cubs synspunkt og ikke minst fra Aerosoft sin fantastiske Twin Otter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Utrolig pene bilder! Er ikke cuben litt langdryg å fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 15. september 2009 Forfatter Del Skrevet 15. september 2009 Takker. Langdryg? Vell dersom man skal fly den fra feks Bodø til Trondheim så ville man nok ha kommet opp i ca samme antall timer som en hvilken som helst tur over dammen til USA i en heavy. Fyller man tankene helt opp og bare tar av uten mål så kan man kose seg over vakkert landskap i lang tid. Hastigheten er slik at man får tid til å nyte hver detalj av det man passerer på sin reise. Det er nok derfor et vist krav til scenery. Jeg hadde feks ikke gidda 5 minutter over default FSX scenery, men Tongass X og Orbx sin FTX serie er 100% tilpasset et fly av denne typen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nydelig , skjønner godt at du koser deg her. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tror nok jeg må ha det sceneryet der. Ikke minst for å fly sammen med nevøene når de er på sim besøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Flotte bilete! Området rundt Sitka er utruleg artig å fly i. Trange dalar ikkje langt unna, og flott område rundt flyplassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Nydelige bilder. Er også glad i den Twottern, er som poteten.....passer til alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2009 Flott billedreportasje. Flyr selv mye VFR i samme område ( både ORBX og TongassX ) og det er alltid noe nytt å oppleve. Er ikke cuben litt langdryg å fly? Man velger ikke Cub som transportmiddel på lange strekninger, men den er ypperlig for rekreasjon og sterke naturopplevelser . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.