Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2009 Har alltid drømt om å bruke Cub som flyvende kamerastativ. Det nærmeste jeg kommer å realisere den drømmen blir nok A2A sin virtuelle Piper Cub. Den er jo allerede grundig presentert, både med og uten Heidi, så jeg skal ikke mase så mye om hvor fantastisk den er. Men jeg må få slutte meg til de som roper høyt i rein begeistring !! Etter noen turer med Heidi i forsetet, ble hun byttet ut med kamerabag, termos og stor matpakke, og så bar det ut på tur. Det går ikke så fort, men man får med seg landskapets skiftende lysforhold, og har en stødig plattform til fotografering både høyt og lavt. Hvem som fikk de beste bildene aner jeg ikke, jeg i Cub`en eller han fyren som fløy ved siden av......?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Dette flyet fortjener all den oppmerksomhet som det kan få. Som vanlig så klarer du å bringe frem flyet og historien på en fremragende måte. Vakkert Ernst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Pent som vanlig. Må innrømme at jeg har samme drøm. Helikoptret de filmer Mustangene til Flying Horsemen med ser ut som noe jeg hadde likt å tatt en tur i. Alt man får sett fra lufta som man ikke ser fra bakken er det jeg vil se! Link her for de som ikke har sett. http://www.asb.tv/videos/view.php?v=8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Flotte fotos Ernst Ser ut til at du likar deg i villmarka du og ja :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. september 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2009 Takker for hyggelig respons. Og ja, jeg liker meg i villmarka, både virtuelt og virkelig. Med eller uten kamera. Og jeg bruker faktisk fly ganske mye som fotoplattform. Dessverre er det ingen Cub tilgjengelig i Bodø, så her må jeg som oftest låne flyklubbens Cessna 182P, hvor vi tar av den ene døra for fri sikt og fotografering. Har også brukt helikopter, som er fantastisk til foto, men det er jo fryktelig dyrt og må bestilles lang tid i forveien (upraktisk når man er væravhengig). Var også så heldig å få hilse på den legendariske svenske "fjellfotografen" Sven Hørnell for en del år siden. Han dro rundt i sin private Super Cub på flottører, og fotograferte fantastiske landskapsbilder samtidig som han fløy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.