Per-kristian Jensen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hei Hei! Lenge siden jeg har postet bilder her nå. Akkurat vært å KJØPT Captain Sim 757, og er på vei til Newark ' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Grattis med nyinnkjøpt 757. Tror du trenger en liten vask når du kommer frem til Newark :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Gratulerer med ny 757 ja.Håper du får mange(1000)timer med den,som jeg har hatt med PSS 757 :grin: Flyet trenger en solid vask ja.hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Må være mange klåfingra tjukke amerikanere med hamburgerfingre som har tatt på dørene dine ser det ut som. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Vakkert. Det som er litt morsomt med Captain Sim sin 757 er at de nettopp har klart å oppdatere den slik at den for første gang er mulig å fly med. Jeg har hatt mye negativt å si om Captain Sim siden de først ga ut deres 757, men denne siste oppdateringen har virkelig gjort godt mye av det som jeg har hatt imot dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Veldig flott fly du har skaffet deg, men boeingen din trenger en vask! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Takk takk, joda den trenger seg nok en vask ja! Er helt enig med deg Stian, jeg har selv hatt veldig mye negativt å si om Captain Sim intill denne oppdateringen her som du sier. Til alle dere som har bare negativt å si om Cpatain Sim: PRØV DENNE UPDATEN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ahh.. Nydelig! Du får ha en fortsatt god tur Ja, har hørt en del dårlig om Captain Sim's 757, hva "inneholder" den nye updaten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 3 nordmenn som skal over dammen idag på Vatsim gett. Tøft bilde av et skittent fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.