Kristoffer Rivedal Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Nemeth Design slapp nylig en Super Puma, og selv om jeg egentlig sverger til FS2004 måtte jeg ha denne. Skuffende få oljeplattformer i den virtuelle utgaven av Nordsjøen, så etter litt søking på nettet, fikk man gravd fra litt koordinater og plassert ut noen av FSX sine default plattformer, som i hvert fall er bedre enn ingenting. Uansett, her er bildene. Vi starter rett etter takeoff Oversikt over Flesland, mens vi er på vei ut på Vemax4D departure. Flyruten ut til Gullfaks feltet bringer oss forbi Troll, her er Troll C. Gullfaks B, dagens første ankomst. Flott vær, så landingen foregår uten noe problem. Noen av og noen på. Svipper den korte distansen over til Gullfaks C som er siste stopp før vi drar hjem. Gullfaks B og C i bakgrunnen mens vi setter kursen for Flesland igjen. Oversiktsbilde av panelet på L2 super pumaen. Returen foregikk uten problem, og her har vi kansellert IFR flygeplanen, og passerer over Telavåg mot Haganes vfr punkt. Vi har passert Haganes og har fått lov til å lande på Yankee ved Hotel. Takser inn til helikopterterminalen. Et siste close up før vi stenger ned maskinen. Så der, dette er en maskin som nok kommer til å få mange timer på baken etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Herlig!! Dette har gått meg hus forbi! denne må ned med en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Stilig! Forøvrig også litt artig med de standardplatformene, har ikke fått de med meg tidligere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Stilig, noen utenom det vanlige! Men hvor fant du den painten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 as332_ln_oha.zip på flightsim.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Wow denne må skaffes! Selv om de nå strengt tatt har gått mest over til S92. Finnes det kun gammel paint eller har de en "ny" paint og? Ref: http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/9/3/8/1216839.jpg Synd den kun er til FSX men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Foreløpig har jeg kun sett gammel, men det dukker vel opp en ny en gang får vi håpe. har også sett work in progress av Norsk Helikopter gamle farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg gledet meg til denne, men det virker som at man trenger Acceleration pakken. Stemmer det? I såfall må jeg vente til studielånet kommer så jeg får handlet inn den først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Det stemmer du må ha acceleration pakken for at denne skal fungere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Du må nok jobbe en del mer med grafikken din synes jeg, men fine bilder og god historie av en tur jeg har tatt maange ganger i virkeligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Takk. Nei grafikken er ikke noe jeg er fornøyd med enda, men har nettopp begynt å bruke FSX igjen etter Super Pumaen ble sluppet. Kom gjerne med linker og tips til forbedringer av grafikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Veldig fine bilder av et kjent helikopter her på vestlandet. Veldig detaljert helikopter og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.