Kenneth Vika Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Tror nok ikke jeg prata så mye med deg.. Jeg var bare på "befaring" der den helga, var på den tiden mest sammen med Tønsberg Seilflyklubb. Men mente på at det var en kar der fra NTNU eller noe, som hette Torbjørn, så jeg tok en kjangs da vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Det nå påmeldt ca 60 motorfly og 150 flygere til GAP-weekend på Elverum (ENHN). Blir ikke lett å være seilflyger der til helga....dere kan lett bli propellmat for oss [ 06-05-2002, 09:13: Endret av: Christian Langvatn ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 quote: Opprinnelig postet av Christian Langvatn: Det nå påmeldt ca 60 motorfly og 150 flygere til GAP-weekend på Elverum (ENHN). Blir ikke lett å være seilflyger der til helga....dere kan lett bli propellmat for oss Har du ikke lest flygeteorien din da? Alle motorfly har vikeplikt for seilfly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.