Morten Nelson Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Fant noen gamle bilder som ikke så helt ille ut når jeg gikk gjennom hva jeg hadde, så tenkte jeg skulle poste noen av dem. A2A Boeing 337 Stratocruiser. Like bra som PMDG J-41, bare ikke like moderne instrumenter. Utseendemessig er den en klasse over. (I FS hvertfall. I virkeligheten ser begge to helt grusomme ut, selvom polert metall har en viss sjarm.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Pene bilder dette her Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 9. september 2009 He he, ja den valrossen der har jeg svetta mye sammen med. Ble nesten nervevrak av å fly den, måtte passe på alle instrumenter uten å blunke, og stadig var det ett eller annet som begynte å svikte. Brukte hele Vestfjorden til innflyvning mot Bodø, og enda kunne jeg bomme på gjennomsynk :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Strålende! Gøy å se litt mer skjelden vare som dette også, flott presentert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Hehe, ja den krever sitt. Ikke rart de var 4 stk i cockpiten på den ekte greia. Lar som oftest en av de andre ta seg av turboene, mest siden spaken og bryterne sitter bak ryggen min når jeg flyr. Tok en tur i nærområdet med denne i dag, og det har vært kraftig vind (lar REX holde været ekte mens jeg flyr), så det ble en del avbrutte avganger og landinger for å få det til. I tillegg driver han i høyresetet å maser om div temperaturer. Blir litt stress når man skal tilfredstille så mange på en gang. På den positive siden fikk jeg applaus på en rejected takeoff, etterfulgt av en klapp på skuldren fra maskoppen ved siden av. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Rossow Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hva slags scenerry er det til flyplassen og er det tempelhof? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Aerosoft Mallorca X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.