Gunnar van der Meeren Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har lenge følt behov for en Seneca med norsk registrering. Jeg er nå godt i gang med Luftfartskolen sin LN-FTB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Flott paint! Forhåpentligvis får jeg flydd det en gang på Luftfartsskolen en gang i tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 9. september 2009 Fint malerarbeid med Seneca`en Gunnar, og knalltøffe bilder med høy realismefaktor!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Virkelig flotte bilder Gunnar! Og ikke minst Paint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Glæder mig meget til denne! Flot paint og flotte billeder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Takker alle sammen! :grin: Motordekslene har vært en nøtt å male. Jeg har endelig fått til «noe», selv om jeg ikke er helt fornøyd med dette. Jeg vil vente med å laste opp LN-FTB til jeg ser om jeg klarer dette bedre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.