Stian Rolandsen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ernst, du må nok lære meg det grunnleggende ved fallskjermbruk for jeg tror ikke jeg gjorde det rett i dag. Er det meningen at den skal ligge i fremste setet som ballast når Heidi ikke vil være med meg ut å fly? Takker for titten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Utrolig flott modell, detaljer så det holder! Ser ut som dere koser dere i denne duken! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Utrolig.... Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har ikke ord!!! Helt utrolig flotte bilder!!! Nå har jeg også kjøpt meg Cub, og hadde aldri drømt om at et så simpelt fly kunne være så Avansert og morsomt å fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 8. september 2009 Ernst, du må nok lære meg det grunnleggende ved fallskjermbruk for jeg tror ikke jeg gjorde det rett i dag. .....de her ongan, de ska no ha alt inn med teskje :cry: . Fallskjermen skal sitte på Heidi, så kan du hive ho ut av flyet hvis ho maser for mye. DU trenger ingen fallskjerm, for Cub`en flyr omtrent som en paraglider :grin: . Hæslige bilder Stian, alt for tøffe vinkler, for mange dritstilige skyer og for mye bruk av dramatiske, flotte farger. Hadde du kunnet fjerne den herlige flykroppen, kunne serien blitt brukbar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Trefjord Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nyyyyyydelige bilder Fortset med slike Nå må du fortelle meg hva du bruker på sjøen og havet... Er det REX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Simon, det er så absolutt REX. Og her er settings. Ellers så må jeg bare takke for kommentarer. Og Ernst, jeg skal prøve å ta til meg de gode råd hva fallskjerm og innhold i bildene angår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.