Gå til innhold

Hamburger-tur


Anbefalte innlegg

Nei, jeg har ikke vært i Tyskland.

Tok en tur i USA i jakten etter den beste burgeren. Fikk ikke smakt på så mange, men var innom Plum Island i håp om å finne god mat.

 

Først tok jeg turen alene.

 

plumcub1.jpg

 

Forsiktig på final, lederen i flyklubben her har Bobilen og båten sin parkert under innflygingen.

plumcub3.jpg

 

Taxer til parkering. Begynner å bli veldig sulten nå, så håpet om at de har en god burger her, er stort.

plumcub5.jpg

 

Fikk endelig smake en skikkelig god burger, som jeg bare må fortelle venner og bekjente om. Her på vei tilbake til flyet, som er solid festet til bakken.

plumcub6.jpg

 

Senere på året fikk jeg med meg et helt gjeng, og vi satte kursen til Plum Island slik at jeg kunne la resten smake. Cub-en var ikke stor nok for alle, så jeg fikk leid en Twin Otter til anledningen.

twotterplum1.jpg

 

Touchdown.

twotterplum2.jpg

 

Håper ikke vinter-texturene får dere til å grøsse alt for mye. :grin:

 

A2A Piper Cub, Aerosoft Twin Otter og FSaddon Plum Island.

Sistnevnte kosta rundt 90kr og var kvalitet for alle pengene. Vi liker sånne priser, spesielt nå som alt koster og mye koster for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...