Thomas Hjelset Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hei igjen! Nok en etappe jeg vil vise dere =) Dagens går fra Orlando Intl til New Orleans Intl med Southwest LEG 5 | KMCO - KMSY Southwest Airlines Boeing 737-700WL Klar for push i Orlando! Pax har fått satt seg og er klar for en tur til New Orleans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 , Velkommen til New Orleans! Takk for turen! Ny etappe imorgen igjen. Håper ikke dere går lei. I såfall si fra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Blir aldrig lei dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Flotte bilder! Er bare å pøse på med mer. Enig i at man aldri går lei sånne bilder. Har blitt helt hekta på å fly i USA for tiden så disse bildene faller ekstra godt i smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 tørr jeg spørre hvordan du får tatt bilde fra vingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Takk for kommentarer! =) Espen, Active Camera 2 er svaret på spørsmålet ditt Program som gjør at man kan bevege seg rundt i flyet i virtual cockpit mode og utenfor flyet i spot mode. Man kan også få innflyvningsvinkler osv Med det programmet går jeg bakover i flyet i virtual cockpitmode og plasserer kameraet der jeg vil ha det =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.