Roger Skjæveland Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har kjøpt meg Real Environment Xtreme 2.0 og vil anbefale dette på det sterkeste Føler simmen er helt foranderet etter jeg fikk installert dette produktet. Der er bare å løpe å kjøpe folkens ingenting å tenke på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hvor FPS vennlig er denne? Krever det mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Aiaiai! Dette skal kjøpes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Skjæveland Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Hvor FPS vennlig er denne? Krever det mye? Det er jo et program som krever litt, jeg kjører på full oppløsning på skyene (4096 x 4096 HD) Jeg hadde låst FPS på 50 før jeg installerte programmet men da fikk jeg problemer med "stutters" FPS hoppet fra 9 til 50 hele tiden og det ble ganske plagsomt. Men nå med MEGA AIRPORT LONDON HEATROW sammen med real environment xtreme og captain sim 757 så har jeg låst FPS på 24 og det fungerer utmerket. Kjører en oppløsning på 1920 x 1080 og det meste av innstillingene på medium high. Har også endret en del i fsx.cfg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. september 2009 Premium Medlem Del Skrevet 1. september 2009 Ikke for å være negativ, men hele vitsen med REX2 er extreme oppløsning, og da får du også extreme belastning på PCen. Anbefaler heller Flight Environment X som gir både himmel og hav et visuelt løft uten at det rammer frames. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 jeg gikk OPP i FPS i REX Utrolig bra addon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.