Petter Kverneng Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg skal ha min OTS-utsjekk på Gardermoen Approach tirsdag 1. september i tidsrommet 18:00-19:00. Håper så mange som mulig tar turen til/fra Gardermoen denne timen. God helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Vatsim formoder jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Beklager, ja. Oppdaterte posten min nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 ENZV booket 19-22 denne kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Bump, Petter trenger trafikk ikveld, starter om en halvtime Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ja, sålangt så har det jo vært bra med trafikk. Vi var minst tre på rad bortover til Sola. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Da var utsjekken bestått. Takk alle som fløy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.