Per-kristian Jensen Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Heisann! Da er det tid for det som forhåpentligvis vil bli min siste C1 trening! Dette skjer da altså Søndag 30 August Mandag 31 August fra 1600 til 1800zulu. (18-20 Lokal Tid) på ENOS_CTR. All trafikk er velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Er jo endelig en søndag uten LSK-kamp så tar en tur inn/ut av ENOS av noe slag her tenker jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hei, ENOS er allerede reservert denne kvelden ( VACCSCA-forumet), og det var tiltenkt fra kl 19 lokal tid. Kind regards, Tore Urvik Training Director VACCSCA - http://www.vaccsca.org accsca5@vaccsca.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Jammen så flott at det ikke ligger booking eller annonsering her på forumet... Trening avlyst kommer med ny dato når det er klart. Hrmpf... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Da havna PKJ sin trening på LSK matchday allikevel så no fun for you. Kjipt det der med at booking/posting uteblir så andre må flytte på planer men man får vel bare minne seg sjøl på å booke så fort man har planlagt en trening, men kan skjønne det er irriterende for de som må forandre ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Det blir for dumt at jeg og Daniel må vike for noe som knapt nok er annonsert, ikke booket og ikke bestemt tider på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 Vil bare minne om C1 trening på ENOS i kveld fra klokken 1800 til 2000 Lokal Tid. Håper på mye trafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.