Gå til innhold

Lavtflyging med SAS


Arne Lockert

Anbefalte innlegg

Synes at dette er sportslig opptreden av SAS - flott!

;)

- Vi har vedtatt godt vær og det blir det. Når vi gjør slike vedtak i Bø så lytter værgudene på oss og det blir godt vær. Dette blir en begivenhet for oss Bø-fjerdinger og vesterålinger ellers i morgen tidlig.

 

- Så dette er et faktisk vedtak?

 

- Det er et faktisk vedtak og slik må det være. Skal vi ha værgudene med oss må vi ha gode vedtak, og det har ordføreren mulighet til å sette ut i livet, sier ordføreren.

 

- Men er det ikke litt useriøst å fatte slike vedtak?

 

- Nei, det synes jeg ikke, avslutter ordfører Sture Pedersen.

:grin:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en gang et vedtak i kommunestyret i Lødingen at det skulle være snøfritt til 1. mai og grønt til 17. mai. Tror de brukte varmtvann fra et par beredere for å få liv i et tre utenfor rådhuset men til liten nytte :D.

 

Jeg hadde en liknende flyopplevelse med Widerøe for noen år siden da jeg skulle fra Honningsvåg til Hammerfest. Piloten kom på intercom-en og fortalte at siden vi hadde så god tid og at været var så godt skulle vi fly ut til Nordkapp. I lav høyde først ene veien før han snudde og tok samme veien tilbake slik at alle skulle få se. En opplevelse han høstet applaus for så jeg tror nok pax-en blir glad for et lite avbrekk i en ellers kjedelig enroutetur mellom ENTC og ENGM.

Her i Lødingen har vi strålende vær med sol fra skyfri himmel så jeg tror de fikk en fin opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...