Johan Luiggi Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Etter â ha bli inspirert av Ernst sin fine F14, fikk jeg tak i den og putta den pâ hangarskipet som lâ utafor kysten av verdens fineste öy, Korsika(Bildene er fra StFlorent-bukta, CapCorse og Bastia) :grin:! Bildene er kansje ikke like pene som Ernst sine,(disse har ikke noe som helst redigering ) men jeg hâper pâ at dere liker dem fortsatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Bare en liten kommentar til denne: Stranda og Târnet er deler av den lille landsbyen jeg oppholder meg i pâ Korsika hver sommer(En god del av den iallefall) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 23. august 2009 Bildene er kansje ikke like pene som Ernst sine,(disse har ikke noe som helst redigering ) :blush: hæ, hva er det du insinuerer?? Eneste redigering ( utenom fartsbildet forbi Uss Nimitz ) er utsnitt og en anelse "sharpen", ellers er det reine screenshots :cool: . Men det er jo hyggelig at du lar deg inspirere, og jeg er sikker på at du liker denne F-14 like mye som meg. Det ser i hvertfall slik ut på bildene, som er både fartsfylte og tøffe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Pâstâr da ikke at dine er redigerte :blush:, men mâ da nesten tro det med den grafikken din :grin:! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.