Werner Rafteseth Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Dette ser vi jo selvsagt an. Vi utelukker jo ikke "utenforstående" fullstendig, men vi vil gi førsteprioritet til deltakere. Er det noen skift som ikke blir bemannet fra folk på FLG, så vil andre få muligheten til å ta disse. Vi har ennå litt løse tråder å nøste opp i, og mer detaljert informasjon kommer når ting begynner å nærme seg. Med vennlig hilsen Werner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Får jeg ikke Icelandair flight,så hiver jeg meg foran en trailer. :grin: hehe,neida :grin:.Jeg kan skaffe den ekte ruten til den som vil fly den,samt alle tall på fuel,vekt og antall pax den dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Er det nå vil alle skal sitte med ørneblikk på bookinginfo når den kommer å gå rett inn å ta alle ICE flights påå pur... så Lars-Petter står der tomhendt?! :grin: Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Fordi om en sitter oppe på atc-sentralen så blir vi ikke nektet å fly, eller omvendt nei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Etter ca en time i PS uten noe særlig med inspirasjon å gå på til å begynne med... Noen forslag til noe annet utseende? Føler at det ikke er noe som stemmer helt... Eller vad tycks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hehe, det er et fritt land, Sindre :grin: Men for å hjelpe på koordinering og så videre, så ønker vi at de som har tenkt å være ATC skal holde seg i andre etasje. Men for all del, sitter du i andre etasje, så må du gjerne fly i når du ikke er på vakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 De store vil nok bli booket før man vet ordet av det. Men vi kan også ta med Møre og Nord-Norge. Mange spennede innflyginger der. Tenk dere 20 -30 knops vestavær på Kvernberget eller Årø og RealWeather? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Høres meget bra ut, Birger! Werner: har veldig lyst å sitte opp hvis jeg kommer, men har også veldig lyst til å fly, så vi får gjøre begge deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Start markedføringa gutter. Få lagt det ut på kalenderen til Vatsim. Få det opp i vRoute. Og spre det verden over. Dette skal bli det største eventet noensinne på Vatsim, ikke sant :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Og alle har fiber Her kan nettet knele og jamre hele natten lang, tror jeg !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 21. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 21. august 2009 Og alle har fiber Her kan nettet knele og jamre hele natten lang, tror jeg !! :crazy: Vi får jo tro at Gardermoen Data klarer å levere båndbredde nok. De struper inn på båndbredde til alle andre aktører på Gardermoen denne helgen, for oss, som sist (er jo adskillig mindre datatrafikk ved de forskjellige kontorene og div. der i helgene). Ved FLG'07 brukte vi max ca. halvparten av tiltenkt båndredde fra Gardermoen Data. Er jo også en kjensgjerning at Vatsim delen kun overfører relativt beskjedne mengder med tekstfiler, da foruten Voise delen. Imidlertid er det vel rellativt få som snakker samtidig, så ser ikke problemet der heller. Et anne poeng er det "interne" nettverket, men de fleste kabler og duppeditter takler vel cat6 nå i dag. Så, "kneling og jammer" tror jeg ikke vil bli de største utfordringen. Stay :cool: . Tror dere vil få nok av andre utfordringer å "pusle" med, både før og under et Realtime/Overload 24h under FLG. Vi gleder oss! ________________ FLG'09 Teamet Teknisk ansvarlig Per Borrmann per@flightsimlan.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Var nok ment som en liten spøk. Men takk for en bra forklaring. Ja, dette blir gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 vet noen ka tid booking kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Det kommer nok opp om ikke så alt for lenge. Er jeg som har ansvar for dette, og er nesten ferdig, har bare noen småting igjen (Post rutene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Tidspunkt for åpning av booking vil bli godt annonsert. Normen på de fleste større event på Vatsim (Cross the pond, SFO Real Time ol.) er 2-3 uker før eventet. PK, når er du tilgjengelig for et Skype-møte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 er dere snart ferdige med og lae ruter ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 En litt mer offisiell post angående dette eventet kommer snart. Der vil dere også få tidspunkt for åpning av booking av flighter. For ATC vil det samtidig komme en egen tråd på Vaccsca's event forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Sikler på å sikre meg Kirkenes flygningene. Satser på å booke mest mulig innenlands CNO om det blir pilot fremfor ATC her. Vi får sjå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 skal ta noen flight fra Alta tipper jeg da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.