Clamer F. Meltzer Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Men jeg må si det førte tankene litt tilbake til hvordan jeg tidvis har fløyet i FS, evt med småfly og seilfy i virkeligheten. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SqGN63HI8JU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hehe! Synd vi ikke fikk en sammenhengene video av denne flygningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Lo godt når jeg fant denne lengre ned på listen... [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Å herre!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Øium Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hahaha, en av de virkelig gode parodiene av den scenen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Haha! En mindre fornøyd kunde det der ja. Tror ikke Boeing kommer til han med en kundeundersøkelse. :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Utrolig god, "ler så jeg rister!!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Denne KAN jo passe i denne tråden... Muligens vært oppe før. [video:youtube]TrFLp6OmfQ4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ja, lenge leve kreativiteten :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.