Ivar Skaugstad Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 I disse dager har PrivatAir det travelt med å fly velstående menn og kvinner, unge som gamle til de forskjellige destinasjonene rundt om i Europa og resten av verden. En av de travligste områdene er den franske rivieraen. Her er Transwing Piper Cheyenne IIXL på vei til Split i Kroatia. PrivatAir leaser dette flyet for å få unnagjort en liten brøkdel av oppdragene som står på vent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Betyr vel ikke no tax free kvota for de folka der vil jeg tru Stilig å se enkelte gjøre så mye for å simulere mest mulig real life. Keep up the good work virtual aviators. Om jeg ikke alltid komenterer slike tråder så betyr ikke det att jeg ikke synes det er både stilig og faktisk inspirerende til tider. Var det ikke du som drev med no Creta charter også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Flott bilde Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Takker for kommentarer! De fleste av våre kunder tenker ikke så mye på taxfree. Vi flyr ikke så ofte ut fra de store hovedflyplassene da flyplass avgiftene er høyere der. I tillegg foretrekker de å dra fra den flyplassen som ligger nærmest deres avreise sted eller destinasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.