Jarand Kihl Løkeland Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg så nettopp 4 eldre småfly i formasjon (røde og gule) over der jeg bor på Nesbru (ved IKEA Billingstad). Noen som vet hva det var for no? De fløy ganske lavt så det ut som. Utrolig pent å se på! Kunne sett ut som om de kom fra Rygge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kan være Saab Safari da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kanskje noen fly på vei hit: http://www.flygfesten.com/ Skal opp og se på dette showet imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarand Kihl Løkeland Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Ganske sikker på at det var Saab Safari ja! Vakre fly ihvertfall. Men de kjørte sør-vest, det er jo litt feil vei i forhold til Sverige? Men kan vel være de snudde senere! Storkoser meg her på hybelen ettersom jeg stadig ser både fly og helikopter. Har iløpet av litt over 1 måned sett flere sea king f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Safari eller Safir? Jeg har litt problemer med å se for meg Safari som et vakkert fly. Var ikke noen fra Kjeller eller annet sted på vei til Jarlsberg eller noe i det området da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarand Kihl Løkeland Skrevet 7. august 2009 Forfatter Del Skrevet 7. august 2009 Gudene vet! Det så ihvertfall flott ut fra mitt synspunkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 De kan jo ha vært på vei til Geiteryggen som hadde stevne i dag. Jarlsberg er i morgen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 De var ikke på Geiteryggen i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Clamer, kan godt være Safir også. Kom ikke på den da, men røde og gule fly, da var det første jeg tenkte på "safari". Var vel egentlig Safir jeg mente, og tror heller at det var SAFIR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Bergane Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 sju, halv åtte tiden igår landet Cornell, Cub, Moth og Safir på Geiteryggen for deltagelse på stevnet idag. Så var nok de du så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 kan med sikkerhet si at disse var på tur ned til Jarlsberg ifm med flystevnet som arrageres her i morgen:) Var noen fete acromoves fra de her nå i kveld over plassen. Disse kan sees nærmere-hold i morgen mellom 10:00 og 17:00:) Vell møtt til Jarlsberg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Bergane Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 ja i ettermiddag reiste de til Jarlsberg, men dette var snakk om igår, og da kom de til Geiteryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.