Gå til innhold

ENG Master Switch - bryter til cockpit - innkjøp


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på om dere mange der ute som har lyst å bli med på felles kjøp av brytere med LÅS som kan brukes til ENG Mater Switch i cockpit?

 

Bryteren ser slik ut:

635H~2,%20636H~2,%20638H~2,%20639H~2,%20639H~2K.jpg

Men den har lås på toppen, slik at man må løfte spaket for å slå den av. Slik som her:

P1020108.JPG

 

Dette er samme bryter som man Simparts.de

bruker, tror flightdecksolutions) bruker den også.

 

Bryter er fra APEM modell 631H/21V.

Bryteren hos digikey koster ca $24/stk, men man må kjøpe 25 stk.

Dette gir pris per stykk på ca 17,6Euro/stk + frakt.

 

Simparts selger den til 20,50Euro.

 

Jeg kan få tak i den til 13 Euro inkl Polsk moms, men jeg må kjøpe 25stk av den. Frakt i Polen er bilig, og frakt til Norge skal ikke vi tenke på. Jeg tar dem med meg når jeg drar neste gang til Polen. (Er der 3-6 ganger i året).

 

Noen som er med? Jeg tar 2 slike, så må finne eiere for resterende 21. Betaling. Ja må ta forhåndsbetaling, men det er ikke noe problem mener nå jeg da. Kom med synspunkter.

 

Her er link til Apem produktspesifikasjon: http://www.apem.com/pdf/600H-600NH.pdf

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

dette panelet er det brukt 27 slike brytere. Søren at jeg la merke til det da! :(

 

Skal ombord i en 737-cockpit til helgen, så jeg får sjekke med virkeligheten. Jeg pleide å si at det er det samme hvordan det ser ut, bare det fungerer noenlunde riktig. Jeg vet ikke om jeg tør påstå at jeg har fulgt de forsettene...

 

Kommer tilbake til saken, Martin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det skal faktisk være 27 slike hvis man er nøye. Lommeboka styrer gjerne dette...

 

Du får disse for €16.90 hos www.simcockpitshop.de hvis du bestiller 25. Trekker du fra den tyske momsen blir prisen du skal betale €13,70.

 

Så kommer frakt og norsk moms på toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det første poenget var å bekrefte at det er 27 låsebrytere på virkelige paneler. Hvorvidt man skal være så pirkete får være opp til hver enkelt å vurdere.

 

Det andre var visst å bevise at gikk i surr og ikke fikk med meg at ditt tilbud er best! :blush: Det synker langsomt inn nå!

 

Må gå in tenkeboksen for å finne ut om jeg skal slå til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...