Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Redigerte et bilde etter jeg var landet og pakert fra en tur fra KMIA til TNCM Sikkert litt for mye Lens Flare!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Veldig stilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Enig med Emil (din fordømrade unge he he), stilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Tyckte mycket om bilden måste jag säga. Riktigt bra djup/dybde känsla i bilden! Annorlunda och väldigt bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Mange takk :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Stilig bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Dette bildet falt meg i smak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Veldig stilig og litt uvanlig bilde må eg si! Greit og komme tilbake fra ferie til! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Råbra og kreativt rett og slett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nais!!! Ikke for mye lensflare i det hele tatt. De lysa er så sterke at de ville gitt et stort preg på fotoet om du tok et tilsvarende bilde. -Kan jeg tenke meg altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.