Morten Nelson Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 For de som ikke har sett den enda, F-86 i kjempekvalitet. Helt gratis var den også! Kommer i to forskjellige farger og med en cockpit som har så godt som alle knappene aktive. Til og med emergency eject-spaken fungerer, uten at jeg skal anbefale å dra i den med mindre det er for å prøve :grin: Flyr forbi USS Eisenhower som lå på lur utenfor kysten. Legg merke til at landingshjulene har låst seg. Ny flight med fungerende understell. CVN 69 i bakgrunnen. Og til slutt et bilde fra kontoret. Anbefaler alle som ikke bare interesserer seg for flybussen å teste denne. Utvikleren(e) har gjort en kjempejobb. Så å si alt i cockpiten fungerer, fra droptanks til canopy. Eneste negative var at speedbreaks ikke fungerte med den vanlige knappen, så måtte bruke musa på den. Vet ikke om det var tilfeldig at understellet låste seg etter en takeoff eller om det var modellert til å feile av og til. Ser vanligvis ikke sånt på freeware. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. juli 2009 Premium Medlem Del Skrevet 28. juli 2009 Hiihaaaa! Dette er snadderbilder!! Modellen er fra SectionF8 og egentlig en "portover" utviklet til FS9. Men den er fikset til å fungere brukbart i FSX også, selv om det blir en HELT ANNEN opplevelse når de kommer med rein FSX-utgave . Hjulene kiler seg fast i halvveis inne-posisjon dersom du overstiger fartsbegrensningen for understellet . Gjengen bak denne modellen er ingen hvemsomhelst i FS-sammenheng og jeg har LENGE ventet på at de skulle bli ferdig med Sabre`ern til FSX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Ja ser man det. Mye man går glipp av med flere års fravær. Har en rekke andre fly i omløp for øyeblikket, så flere bilder er mulig hvis det er ønskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Stilig fly.Husker jeg lasta ned denne til fs9 på min gamle pc. Det første jeg likte,var hvor utrolig godt plassert cockpiten var. Utrolig oversiktlig og høyt oppe på flyet.Teit forklart muligens,men har man flydd det,så er man enig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Den var flott gitt, skal testes, men dere, det hangarskipet, hvor for jeg tak i det? Goffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Fant dem her: USS Nimitz / Eisenhower AIcarriers2 Den første er en addon til den siste. Nye, mer detaljert hangarskip. Enkel liten addon som lar deg plassere skipene nær deg når du trenger dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jøsses! Disse bildene gjorde at jeg blåste støv av fs9, lastet ned fs9-Sabre og begynte å fly litt igjen. Knallbra fly! Jeg fikk forøvrig også feil på understellet (gikk ikke helt opp og fikk det ikke ned igjen), så det ble en belly-landing på nærmeste flyplass! Men etterpå fant jeg ut at det er mulig å komme seg ut av en slik situasjon (en "nød-understell-ut-knapp?). Takk for tips om kremfly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.