Gå til innhold

F-86 Sabre

Anbefalte innlegg

For de som ikke har sett den enda, F-86 i kjempekvalitet. Helt gratis var den også! Kommer i to forskjellige farger og med en cockpit som har så godt som alle knappene aktive. Til og med emergency eject-spaken fungerer, uten at jeg skal anbefale å dra i den med mindre det er for å prøve :grin:

sabre3.jpg

sabre1.jpg

sabre2.jpg

Flyr forbi USS Eisenhower som lå på lur utenfor kysten. Legg merke til at landingshjulene har låst seg.

sabre4.jpg

Ny flight med fungerende understell. CVN 69 i bakgrunnen.

sabre5.jpg

Og til slutt et bilde fra kontoret.

sabre6.jpg

Anbefaler alle som ikke bare interesserer seg for flybussen å teste denne. Utvikleren(e) har gjort en kjempejobb. Så å si alt i cockpiten fungerer, fra droptanks til canopy. Eneste negative var at speedbreaks ikke fungerte med den vanlige knappen, så måtte bruke musa på den.

Vet ikke om det var tilfeldig at understellet låste seg etter en takeoff eller om det var modellert til å feile av og til. Ser vanligvis ikke sånt på freeware.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Hiihaaaa! Dette er snadderbilder!! Modellen er fra SectionF8 og egentlig en "portover" utviklet til FS9. Men den er fikset til å fungere brukbart i FSX også, selv om det blir en HELT ANNEN opplevelse når de kommer med rein FSX-utgave :D .

Hjulene kiler seg fast i halvveis inne-posisjon dersom du overstiger fartsbegrensningen for understellet ;) .

Gjengen bak denne modellen er ingen hvemsomhelst i FS-sammenheng og jeg har LENGE ventet på at de skulle bli ferdig med Sabre`ern til FSX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses! Disse bildene gjorde at jeg blåste støv av fs9, lastet ned fs9-Sabre og begynte å fly litt igjen. Knallbra fly!

Jeg fikk forøvrig også feil på understellet (gikk ikke helt opp og fikk det ikke ned igjen), så det ble en belly-landing på nærmeste flyplass! Men etterpå fant jeg ut at det er mulig å komme seg ut av en slik situasjon (en "nød-understell-ut-knapp?).

Takk for tips om kremfly! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...