Andreas Nysveen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Du finner oppdaterte kart på AIP også, men de ligger ikke der som resten av kartene ligger. Den ligger under AIP Publications > AIP SUP > 2008. der har du et bedre bilde av Flesland i dag. Omtrent som kartene fra Jeppesen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Da har jeg nettopp landet på Flesland, og må melde om røft vær. Fikk windshear alarm ved 2500ft, og FSPassengers rangerte det som extreme weather conditions. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg ønsker å oppfordre alle som skal fly til å sjekke at de har skrudd av Aircraft Collision i FS, og i FS Passengers. Evt ikke bruke FS Passengers i kveld til Bergen. Årsaken til denne oppfordringen er at det er en veldig stor risiko for at noen vil få et fly i seg ved gate eller under taxing til/fra terminal pga flere ulike scenery som er plassert veldig forskjellig. Jeg vil prøve å passe på dette så mye som mulig selv, som GND men jeg frykter at det kan bli mye konflikter mtp scenerys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 For å slå av kollisjon i FSPAX så går man til X:\\Programfiler\\Microsoft Games\\Flight Simulator 9\\FsPassengers\\config, for så velge "more_option" da kan man slå av det man vil i den filen, står godt forklart hvordan du endrer. Husk at fs9 må være avslått når du gjør det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Da braker det snart løs. Værnes approach blir også pålogget under hele eventet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 ho ho da er det 5 minutter til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Takk for en flott kveld, gutter! Lovte å hilse alle ATC fra GSM481, GSM224 og BAW303, og takke for fortreffelig atc over hele linja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Tusen takk til alle ATC og piloter som stilte opp og gjorde dette eventet til et av de beste jeg har vært med på i min tid på vatsim! Fra 18:00 - 19:00 var det normalt med trafikk, men da klokka gikk over 19 så fosset det fly inn! De kom i en gjevn strøm og jeg tror Daniel på Arrival fikk svette som han aldri før har gjort online Mine stats for kvelden på ENSV_N_CTR: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er nok mange som har svettet bra mye i kveld ja :grin: Takk for et flott event, med ekstremt mye trafikk! Var så vidt jeg som tower fikk lurt et par avganger innimellom alle landingene. Hvordan fikk du egentlig plass til alle de flyene på bakken PK? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ja dette var syykt å sitte arrival på, men fikk en god flytt inn der føler jeg. Det eneste kjipe var at ved siste rushet, ble plutselig nettet skikkelig treigt. (Har akkurat flyttet og låner internett med naboen til jeg får eget). Pinget vatsim serveren i vatspy og lå på mellom 500-600 i ping Dette resulterte i at fly forsvant fra radar i periode, voicen blei broken, så kan godt si jeg mista litt grepet Men uansett ett konge-arrangement! Takk til alle som fløy, takk til det proffe teamet av ATC, og takk til Henriksen for arrangementet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 dette var virkelig morro, masse utrulig dyktige ATC å Piloter. utrulig bra event Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Hansen Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Dere må arrangere et nytt event i nærmeste fremtid. Fikk dessverre ikke vært med på dette, og det svir skikkelig etter å ha sett trafikken og lest hvor bra gjennomført det ble. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.