Gunnar van der Meeren Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Holder fortsatt på å utforske Tongass Fjords. Dette sceneryet gir plenty av utfordringer til de fleste av mine GA :grin: Nydelig terreng å fly i..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rene Jensen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Flotte billeder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Flotte bilete Gunnar. Alaska er fantastisk! Men litt sjeldan å sjå Fonnafly der oppe :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. juli 2009 Premium Medlem Del Skrevet 25. juli 2009 Vakkert, vakkert, Tongass Fjords er det beste som har hendt av scenery`s siden ORBX ! Flotte flymaskiner du bruker der borte, særlig den 172`ern med hjul/ski. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Rett og slett pent. Får lyst til å fly småfly når jeg ser sånt. Installerte et par gamle FS9-fly, men vet ikke hvordan de kommer til å fungere. Hvordan er dette sceneriet sammelignet med Lago sin GeoRender serie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Takker alle sammen! :grin: Torstein: Fonnafly hører liksom bare hjemme i dette miljøet... :blush: Hvordan er dette sceneriet sammelignet med Lago sin GeoRender serie? Litt vanskelig å si, ettersom jeg ikke har Lago sin GeoRender serie. Kan i allefall si at Tongass er ganske rå - du oppdager stadig noe nytt når du flyr rundt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. juli 2009 Premium Medlem Del Skrevet 25. juli 2009 Hvordan er dette sceneriet sammelignet med Lago sin GeoRender serie? Jeg hadde det meste fra GeoRender ( i FS9 for mange hærrens år siden)......, og det var saktens fine flyplasser med mange fine detaljer. MEN her snakker vi om svære landområder, hele landsbyer, mange store og små flyplasser, superdetaljert og realistisk landskap, båttrafikk, biltrafikk og flytrafikk, og you name it, og det hele iblandet detaljert photoscenery!!!! Hvis du har en PC som takler så mye aktivitet, og klarer å kjøre en oppløsning på under 1m/pix, så fortoner GeoRender seg som natta etter en begravelse . - Det er bare ORBX som kan konkurere med Tongass Fjords, og da kan man nesten snakke om FS 11 eller 12 i forhold til FSX default. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.