Kjartan berg Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei igjen! Har anskaffet meg Real air's B60 Duke og jeg er helt i hundre! For et fly! Modell, teksturer, realisme, cockpit og ikke minst LYD! For å si det mildt, så er dette den råeste lyden på et Flight simulator fly opp igjennom tidene! Løp å kjøp sier jeg bare!! :grin: Legger ved noen bilder fra en tur mellom ENVA og ENRO Fortsatt god sommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. juli 2009 Premium Medlem Del Skrevet 17. juli 2009 Jaaaaa, halvejula :grin: . Du traff innertier med Duke, finnes ikke bedre to-motors til FSX, og det forbauser meg i grunnen at så få har oppdaget det ( i hvertfall i dette forumet )!? Veldig bra lydkvalitet, topp flightmodel og utrolig snill med frames. Et førsteklasses valg, fine bilder, god tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 og utrolig snill med frames Hmm, slik er det ikke hos meg.. fsx går med rundt 30 fps med Carenado seneca, men med duken faller den til rundt 15-20 fps, vennlig på frames? ikke min erfaring, noen ide hva det kan skyldes, er det noen updates eller tweaks eg har misset? Forresten flotte bilder av et fly som skulle gått litt glattere hos meg :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. juli 2009 Premium Medlem Del Skrevet 17. juli 2009 Hmm, slik er det ikke hos meg.. fsx går med rundt 30 fps med Carenado seneca, men med duken faller den til rundt 15-20 fps, vennlig på frames? ikke min erfaring Aner ikke hva du mener, men så har jeg heller ikke Seneca til å sammenligne frames. Jeg opplever bare en fantastisk flyfølelse uten dropp i frames med Duke`n , og ser på andre forum at den brukes til proffe treningsprogram pga modellens realistiske flightmodell. Det med "kåring" av den beste to-motors får stå for min regning, men jeg kan ikke se andre modeller som kommer opp mot Duke i realisme ???? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hmm, ja den føles jo virkelig bra å fly da! Men får google litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.