Asbjorn Furu Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Heisann. Noen som vet hvor man får kjøpt CH yoke USB,UNNTATT hos RM-trading og KEA? Asbjørn AFIS`n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg veit at de har den til salgs på jobben min. Det er en butikk som heter ComputerCity og de holder til i Sandvika. Forløpig selger vi ikke på postordre eller nett men den er på lager i butikken. Ch Flight Yoke USB koster 1999,- mot NAK's 2100,-. Har også pedaler og sånt på lager. Adressen er Claude Monets Alle 18. Rett over gaten for Mcdonalds på sandivka storsenter. Nå får det være nok reklame. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Furu Skrevet 10. april 2002 Forfatter Del Skrevet 10. april 2002 Takker for info.Litt langt å dra for meg.Skal prøve NAK da... Asbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Eller så har du en side som heter www.computercentral.com der jeg kjøpte USB yoke, Pedaler.. er å annbefale! Billig er det også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Steffen Andre Hustveit: Eller så har du en side som heter www.computercentral.com der jeg kjøpte USB yoke, Pedaler.. er å annbefale! Billig er det også.. The page cannot be displayed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg og en kompis kjøpte hver vår yoke og pedaler hos http://www.avshop.com/ Hans stikke var forsinket, var defekt når den kom, og egentlig masse tull. Men, når avshop fikk somla seg til å levere varene, fikk han tilbakebetalt 1000.- som plaster på såret og ekstrautgifter - uoppfordret. Tross rotet, syns jeg dette vitner om bra service. Mye billigere ble det også enn å kjøpe her til lands... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.