Tommy Bernes Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Heisann! Nå som eg har fått fsx opp og gå somm helt greit.. fps'en varierer mellom 15 og 35 alt etter hvor eg befinner meg i Verden. Tenker FSX blir forbeholdt Austrlia, VFR og FTX + ORBX freeware Airfields som ligger spredt utover det australske landskapet, mener det faktisk var hele 124 striper.. Leting etter, flyplasser i et høyt detaljert landskap uten anelse hvor flystripen er, bare kart..... Herlig! Her er et bilde etter Takeoff fra Wollongong som ligger i New South Wales Addons, tja det meste er vel nevnt, men jaja.. - FTX - Holger sandmann's Freeware mesh for Australia - ORBX Freeware Airfileds - Carenado Piper Seneca - Flight Envorinment X Får satse på flere kommentarer her da! Ha en fortsatt flott uke! Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Se det ja.....! :grin: Fikk du noe effekt av patchene?.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Definetivt! Den ble mye mykere å fly som du sa, nå ble det gøy å fly seneca :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Ingen andre som har noe pent å si? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. juli 2009 Premium Medlem Del Skrevet 15. juli 2009 Yezz, slik skal det se ut, både fly og scenery!! Kan ikke fatte at noen fremdeles foretrekker FS9, i hvertfall ikke til VFR. Flott bilde Tommy, og med den kjerra der så har du maskineri til å besøke hver avkrok i fantastiske Australia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.