A L Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Har flydd en del My Travel A330-200 i dcet siste.. Her kommer noen screenshots fra turene. Palma De Mallorca Stand 103 Heavy Climbout fra Mallorca og setter kurs mot Oslo Over Danmark Addons: FS9 Wilco Feelthere Vol.2 Mallorca X Ground Environment Pro Håper dere liker dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. juli 2009 Premium Medlem Del Skrevet 12. juli 2009 Friske farger og fine stemninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Flott stemning! Flott paint også må jeg si! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Lurer om de hadde nypolerte fly i de fargene :grin: Bilde nr 1 er ett rent fly allefall,ellers fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Var litt mye shine i lakken ja, ellers var det fine bilder, likte det siste best Jeg tror FS9 og FSX behandler alpha verdier litt annerledes i forhold til hverandre, det skal mindre til for å få blank-polert look i FS9 i forhold til FSX. Her er ett screenshot fra FSX : Denne er fortsatt blank og fin i lakken men med litt måtehold Kanskje jeg må lage en justert FS9 versjon hvor alpha kanalen er justert ned noen hakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Ja, FSX var den bedre. Men fungerer utrolig bra i FS9 å syns jeg da Men jeg kunne vel sikkert redigert det litt bedre i PS Takk for fin paint Pasi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Huff og huff den var blank! Husk det at MYT sine aldri skinte. Når du flyr charter har man ikke tid til å vaske :grin: Ellers en flott paint.. shinen er det eneste som hindrer meg i å laste den ned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Er shine-effekten ikke bestemt af envmap-filen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det er orginal alpha fra Wilco, men jeg skal være enig, den er litt i overkant av realistisk shine. Som sagt er det forskjell mellom FS9 og FSX med tanke på hvor mye refleksjon samme alpha setting produserer i de forskjellige sim'ene, men jeg skal forske å tone den ned betydelig....noen fs9 brukere som kan være behjelpelig med testing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Alexander...vær så god Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Og det er også grunnen til at jeg bruker Overland/SMS sin Airbus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Er god butik i nypolerte skrog må vite Fine shots det der ja. Bortsett fra det kjenner jeg att beina stivner ved synet av en MT buss. Verste flighten jeg noen gang har hatt var med dem til Thailand. Så ved hjemreise fra BKK var jeg glad da jeg fikk billeter sammen med jentene mine med Thai Air. Kosta jo noen lapper men den gang spilte ikke det noen rolle. Aldri mer MyTravel etter den turen på meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 ALDRI fly langt med charter.. De driter i passasjerer!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ja etter min mening var den turen på grensa og kansje over det ansvarlige. Noen med dårlig blodomløp kunne fort gitt en nødlanding på veien. Ellers løp hærenfløtte meg de Svenske og Danske kabincrewet rundt støtt og stadig og skulle selge lodd og spill og fandens oldemor. Greit nmok att en ikke makta å sove alikevel men dem kunne fa,,,n meg ha holdt kjeft når jeg først hadde tredd det knøttlille teppe overpanna. Og mellomlandinga i Sharia, forente Arabiske emirater var jo ett sirkus og utstillingsvindu i dårlig smak fra ende til annen. Makan til yalla land skal en lete lenge etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Sharjah er en av de strengeste emiratene i forhold til Islam, jeg regner med at de ikke solgte alkohol på flyplassen? Du har nemlig ikke lov å ha med deg alkohol gjennom emiratet! Det er også ingen som vil fly dit, derfor er det billig for charter selskap og mellomlande i Sharjah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Om det var alkohol der vet jeg ikke. Men den sølematen de ville serever oss hadde nok nabobikkja knurra til trur jeg. Så det ble å holde seg til frukt for min del. Ellers var sikkerheten ett sirkus det også. Da vi skulle inn i flyet igjen etter "#pausa" i terminalen skulle jo alle gjennom metalsøker etc. Det hyla og skreik i hytt og gevær og ingen skjønte noe som helst før ett par av de nicab dekka kvinnfolka begynte å fnise bak meg. Det viste seg att de sto med metalsøkerne på ryggen og svinsa slik att de streifa borti glassramma bak dem. Dermed var det bare fritt leide. Ja de nærmest jaga oss videre mens de fnisa som noen fjortisser. Så sikkerheten var det så som så med etter min erfaring. Men som du er inne på har det sikkert med drivstoff prisene å gjøre att de mellomlander der. De hadde vel også uten den stoppen på 1,5 time kunne bært ut halve PAX i svarte sekker ved ankomst Puket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Du var inne på Overland SMS Airbuss Even. Jeg kom til en side som har priser i Yen men det blir litt vrient for meg herfra. Ikke vet jeg kursen på Yen heller for den saks skyld http://www.overland.co.jp/english/sms/w-airlines.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Der er jo en link til simmarket på siden deres, og der koster den 23.74 euro. Men jeg lurer på kvaliteten på den (ikke det visuelle, nok av bilder på sidene så det er OK), står ingenting om system simulering eller FMC eller noe? Edit: Fant en review her og jeg tror jeg holder meg til wilco for å si det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ja, det er ikke FMC, men ellers er alle systemer med, stort sett). Jeg holder meg til OVerland/SMS pakka. Syns den er flott og fly, nydelig og se på. Pluss at jeg har mange i samma pakke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hmm, den shinen dere snakker om, den får ikke jeg i FS9. Flott paint btw! Så vet ikke om det avhenger fra pc til pc, men min MYT330 er nokså lik det bilde du visste av FSX! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.