Ivar Skaugstad Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Novair rute NVR375 hadde avgang fra en regntung og kald hovedflyplass, nærmere bestemt Gardermoen i dag tidlig kl. 06:30 lokal tid. 3h 15min senere landet passasjerer og besetning på Karkyria, Corfu. Dette bildet ble tatt av en ansatt på flyplassen like før flyet slo av motorene etter å ha gjennomført en flott landing på bane 35 i ett noe skyet, men varmt klima. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 knall flott! blir aldrig lei Novair fly, men noe sier meg at du er veldig glad i hellas? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Gebhardt Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Flott bilde. Ikke noe galt i å være glad i Hellas. Sitter nå i et fortelt å hører regnet slår mot taket, kunne tenkt meg å vært i Hellas selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Nydelig, Ivar! Må si airbus frister! Men da må jeg få en grundig opplæring for etter avgang svinger autopiloten i hytt og pine rundt omkring :grin: Og absolutt ikke den retningen som den programerte ruta er...! Forresten, sikker på at det ikke er Corfu du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Hva mener du Petter? Corfu, er det ikke det jeg har skrevet? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dette var jo et fargerikt og flott bilde Ivar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 For de som er intereressert holder Corfu, (LGKR) åpen noen timer i kveld på VATSIM. Sceneryet er utrolig flott, gratis er det også! http://www.greekairportsproject.gr/site/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=20&Itemid=38 Flyplassen har også en flott innflygningstrassè! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. juli 2009 Premium Medlem Del Skrevet 8. juli 2009 He he, har tilbrakt mange timer på terasserestauranten med omtrent samme utsikten som på bildet ditt :grin: . Fint bilde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.