Gå til innhold

Twin i fjellheimen

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

Heey, du flyr jo Duke også :D ! Visste ikke at du hadde skaffet deg denne herligheten. Kan vi få en kjapp sammenligning med Carenados SenecaII ? Og da spesielt med tanke på flightmodellen. Både Carenado og RealAir er dyktige i realisme, og Duke`n er fantastisk å fly, mens Seneca`en har jeg enda ikke prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker begge to!

Kan vi få en kjapp sammenligning med Carenados SenecaII ? Og da spesielt med tanke på flightmodellen. Både Carenado og RealAir er dyktige i realisme, og Duke`n er fantastisk å fly, mens Seneca`en har jeg enda ikke prøvd.

Jeg har hatt store forventningerr til Carenados Seneca. Modell samt lyd er knusebra. Fullt så happy er jeg ikke med flight dynamics. Till tross for at Carenado allerede har laget en patch (som bl.a skulle gjøre noe med dynamikken), så er denne etter mitt syn ikke bra ennå. Forstå meg rett - den ble bedre, men er fortsatt vanskelig å stabilisere. Dessuten er den overdreven følsom på rorene. Jeg regner med at Carenado har fått endel tilbakemeldinger på dette, så får vi se om det kommer en til patch.

Duke'n er det stort sett bare en ting å si om - nok en innertier fra RealAir.

Om det i det hele tatt skulle være noe som helst mer å ønske seg her, måtte det være litt mindre «dataaktige teksturer i cockpit.... :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Takk skal du ha Gunnar, interessant å få førstehånds info om Carenados Seneca. Modellen frister, men jeg setter den på vent ei stund. Flyr mye i RealAir sin Duke, og er helfrelst på dens flightmodel. - Er enig i at Seneca har litt mer autentisk VC, men Duke`n er neimen ikke så steingærn. Artig at det strømmer på med gode modeller til FSX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...