Kenneth Følstad Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 En ny simulator som er kommet på markedet. Det ser ut til at simulatoren blir sluppet 7.7.09, altså i morgen. Jeg vurderer å kjøpe denne simulatoren. Er det noen som har hørt noe om simulatoren? http://www.simw.com/index.cfm?fuseaction=dsp_produ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg vet ikke stort mer enn det jeg har lest på andre fora, men tror det kan være verdt å ta en titt på. Om ikke annet så bare for å støtte de få der ute som fortsatt lager combat sims. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. juli 2009 Premium Medlem Del Skrevet 6. juli 2009 Hihaaa, denne har jeg venta på lenge . I "Sim-Outhouse" har de begynt luftkampene, og alle er himmelfalne av begeistring! Spesielt blir den realistiske flightmodellen framhevet, i tillegg til glimrende grafikk. Aerosoft blir Europeisk forhandler, så jeg lurer på om Dag får noen pakker til salgs?? Uansett skal denne simmen inn i min hangar, og jeg gleder meg som en onge til å utkjempe luftkamper med aerodynamikk og håndvåpen som eneste hjelpemiddel! PS: har lenge hatt en fantastisk Fokker Triplane som ett av mine yndlingsfly, en modell som er konvertert fra "Rise of Fligt" til FSX for promotering, og jeg kan skrive under på at den er bra! Dette har jeg tro på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Har savnet en første verdenskrig sim lenge, så om denne er bra er den selvskreven her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 jeg lurer på om Dag får noen pakker til salgs??Ja' date=' den kan nå bestilles i nettbutikken vår (Kommer inn før helgen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ser at download versjonen er sluppet hos aerosoft. Vil du ta den inn i nettbutikken her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 jeg må si at rise of flight er vanvittig stilig:-D jeg og en kompis vi gikk rett på MP delen og begynte en vill dogfight hehe. er verdt å skaffe seg for de som har sansen for vintagefly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.