Gå til innhold

merkelig atferd på ATC-radar


Svale Andre Leren

Anbefalte innlegg

hehe ;) var ikke slik jeg mente, men kan prøve og forklare litt bedre ettersom det er forsvunnet fra radar.

 

situasjonen er slik at når man trykker på et slikt gult fly på radaren kommer det opp info og en linje bak flyet.

når jeg trykket på dette flyet jeg snakker om var det litt sør for landegrensen mellom norge og sverige på descent og retning mot moss rygge, på info står det at flyet skulle fra Moss lufthavn, Rygge til Prag, Ruzyne. og linjen bak flyet går fra stjernen som viser hvor Rygge lufthavn ligger på kartet ned til litt vest for Berlin og tilbake til der flyet var når jeg trykket på det.. ;) forstår du tegningen? skulle gjerne vist på bilde hvordan det så ut, men får ikke til printscreen :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi flyet flyr utenfor radarnettverket til Flygradar.nu... og når flyet da dukker opp igjen tegner programvaren en linje fra siste kontaktpunkt til der hvor flyet dukker opp, gitt at det ikke har gått for lang tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...