Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. juli 2009 Premium Medlem Del Skrevet 4. juli 2009 Ikke så mye aktivitet i forumet nå i solvarmen, men det skjer store ting i andre deler av verden :grin: . I OZx-forumet har de begynt å perfeksjonere noen av FSX default-flyene, og etter en vellykket oppgradering av Bell 206 gikk gjengen løs på den legendariske Grumman Goose . Her var det ikke nok med å lage nye texturer i høy oppløsning, også VC og interiør er overhalt til det ugjenkjennelige. Og kanskje det viktigste av alt, helt ny og fantastisk bra "flight model" !! OZx har engasjert mange dyktige folk i flere måneder, og jeg må si resultatet er forbløffende bra. Gåsa er helt på høyde med Aerosoft Catalina (?!), er en nytelse å fly og jeg merker over hodet ingen ekstra belastning på frames. Og da jeg så prisen var jeg overbevist om at jeg hadde fått solstikk :grin: . Anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Oi, oi, oiiiiiiii!!!!!!!!...... Steike! - den så virkelig bra ut! - nå fikk jeg både solstikk og kaffen i vrangstrupen..... Takker for opplysningene - som vanlig flott presentert! (Er det fra Tongass Fjords?....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Flotte bilder av et lekkert fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. juli 2009 Takker, både Gunnar og Tom . (Er det fra Tongass Fjords?....) Javisst, har forelsket meg hodestups i dette sceneryet ! Ligner veldig på Norge, med koselige småsteder spredt i et dramatisk landskap. Masse trafikk både på sjø, land og i lufta med egne AI-varianter av både båter, biler og fly. Nesten fotorealistisk bebyggelse og fantastisk natur, og det over et stort område av Alaska. Skikkelig gåsehudopplevelse å fly her . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Nydelige bilder og presentasjon Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 "The file you are about to download is FREE" Dette måtte jeg lese flere ganger før jeg trodde det var sant. Laster ned nå. Default gås er jo faktisk ganske bra, og gjør dette at det blir enda bedre vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Som noen kanskje husker så hadde jeg jo en diger tur her inne med default hvit gås. Kanskje på tide å fyre opp denne maskina igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Utrolig flott! Herlig maskin i rette omgivelser, nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. juli 2009 Takkåtakk, hyggelig å få besøk av flere i sommervarmen :grin: Default gås er jo faktisk ganske bra, og gjør dette at det blir enda bedre vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg.Som noen kanskje husker så hadde jeg jo en diger tur her inne med default hvit gås. Kanskje på tide å fyre opp denne maskina igjen Joda, gåsa hadde utseendet med seg, og var av de populære default-flyene, men den hadde elendig flightmodel. Nå har den fått betydelig ansiktsløftning, og den er en drøm å fly!! Spesielt liker jeg versjonen med 650 Hk motorer, den har krefter og realisme som matcher virkeligheten skremmende nøyaktig!!! - Aersosoft Catalina vil i lang tid være "flymodellenes mor", men Grumman Goose er hakk i hel . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har fått prøvd den no med 650hk motorer. Dæven kor den maskina klatrer. Hadde jo nesten problemer med å få flyet i level flight. Og å sette motorene i idle når de er kalde gikk ikke. Da stoppa de fort opp. Elsker den nye realismen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. juli 2009 He he, ja med 650 Hk går det unna. I virkeligheten pleier pilotene å redusere motoreffekten med 50 % rett etter take off, så her går det "spot on" etter boka . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Flotte bilete! Gåsa er ein artig maskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. juli 2009 Flotte bilete! Gåsa er ein artig maskin Takker Torstein. Ja, "gåsa" er kjempeartig, og med de nye oppdateringene er den også blitt en av de beste "bush-flyene" vi har til FSX. Liker også de nye vannsprut-effektene som fulgte med, nå ligner det faktisk på take-off fra sjøen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.