Gå til innhold

Noen som har reist med US Airways Oslo - USA ?


Lars Aron

Anbefalte innlegg

Ja jeg har desverre reist med US Airways.

 

Nei det er ikke skjerm på hvert sete.kun noen gamle skjermer som er i taket med rævva kvalitet.Da jeg reiste til Philly,ble det vist 1 film,1 episode av gilmore girls,og en halv episode av kongen av queens!

 

resten av turen sendte de dokumentar,feks om frokostblandingens historie!veldig underholdende.

 

Maten var ok,men lite.Sur bekjening over til usa,men greit nok videre.

 

Konklusjon,US Airways er billig og greit for det man betaler,men jeg snakka med andre pax,de skulle ikke fly US Airways mere.Jeg er enig.

 

Nestegang drar jeg til Seattle.....med Icelandair.Da vet jeg hva jeg får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Continental suger de også,etter som jeg har hørt fra andre.

Nå har jeg ikke fly de selv,men skal du nok absolutt fly fra Gardemoen og "billig" med 757 over dammen,er Icelandair det beste valget.Ingen tvil.

 

Er bare og håpe man får et av de som er oppgradert med nye seter og innventar.

 

Jeg vet allefall TF-FIJ har den gamle innredningen.....slik er den nye allefall. :)

 

[video:youtube]AYHTRdy-flM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for meg om de har skjermer eller ei på en langtur, er ikke så mye innhold på de likevel...verken hjemme eller i lufta. Har jeg en god bok er jeg fornøyd. Da kan jeg "slå av" omgivelsene rundt meg ved å lese. Har jeg ingen bok; et par drinker. Ikke for å bli full, men for å sovne kjappest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...