Fredrik Rise Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Grytidlig flight fra Perth til Adelaide Håper dere likte det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 snakke om Eyecather, må si at jeg likte bilde nr4 utrolig godt. hvilken flymodelle er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvem som har laget dette flyet? Har ikke sett en 747-200 til fs med FMC. Trodde de oppererte med IRS eller hva no det heter. Bildene var av fantastisk kvalitet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Knall flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvis jeg ikke tar pinlig feil her, så er dette en CLS F-lite B747-200/300 pakke Vanvittig flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 utrolig flotte bilder! og fint fly, men du skulle kanskje hatt litt cabin-light på? eller hadde du det og det ikke er mulig å se gjennom vinduene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Joda det er cabinlight, har bare dimmet belysningen litt. ingen liker å sitte i flombelysning klokka 5 på mårran :cool: det stemmer at det er CLS 747-200/300 jeg flyr her. og forresten, bildene er uredegierte, med det ser dere sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvem som har laget dette flyet? Har ikke sett en 747-200 til fs med FMC. Trodde de oppererte med IRS eller hva no det heter. Bildene var av fantastisk kvalitet! Ikke IRS, men INS. IRS står for Inertial reference system, og er ibruk i alle fly fortsatt i dag. Det er det som bestemmer posisjonen til flyet. INS står for Inertial navigation system, og er noe man brukte tidligere for å navigere etter faste punkter som IKKE var VOR/DME, men istedet koordinater. http://en.wikipedia.org/wiki/Inertial_reference_system Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Stemmer, mente INS ja. Brukte dette i Ready for pushback sin 747-200 en gang i tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.