Mathias Kjærstad Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 En kamerat av meg på youtube har lagd en film med catalina. Noe av det råeste jeg har sett ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noe av det råeste jeg har sett og! Utrolig flott laget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Og jeg vil anbefale alle til og se mer av filmene hans dem er helt råe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som har sett filmen "Always" ? Der spiller jo Catalina'n en stor rolle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen som har sett filmen "Always" ? Der spiller jo Catalina'n en stor rolle Den var bedre, hadde ikke følt meg så mye trygg der men.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Engkrog Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Her er den ekte scenen fra Always. Mvh, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 En av simulator-instruktørene her borte fikk vingen under krigen og fløy Catalina mot slutten av krigen... Senere blant annet også Corsair. 94 år (ubekreftet) og streng i simmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.