Steffen Andre Hustveit Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Er det noen sted jeg kan finne andre seilfly til FS 2002??! Latterlig at det nesten aldri blir lagd noen seilfly til FS.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Det fantes en gang en side som hadde mange flotte seilfly. Men det er da noen FS2000 seilfly her som virker flott i fs2002. Men jeg husker ikke helt adressen til den siden, men de lagde mye rart. Blant annet et program som genererte termikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Berntsen Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Her finner du noen brukbare. ASW20BL kan jeg anbefale. Den har komplett oppsett med L-NAV Computer og GPS med mange muligheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.