Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. juni 2009 Premium Medlem Del Skrevet 15. juni 2009 Alarm, alarm! Rett etter at jeg tok av fra hangarskipet USS Nimitz utenfor Landegode, fortsatte hangarskipsgruppen rett fram uten å endre kurs. Dermed endte både Nimitz og et av følgeskipene i fjæresteinene i det idylliske øysamfunnet Helligvær. Hangarskipet er tapt, og det samme med flyene ombord, og befolkningen i området er evakuert. Lokalavisa melder om stor forurensning med tusenvis av hamburgerbrød drivende innover Vestfjorden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Fantastisk styrke i skroget på det hangarskipet. :grin: Vert sjølvlysande torsk oppi der no då? Praktisk når ein må ete middag om vinteren og straumen går :grin: Forøvrig ekstremt gode festemekanismar på flya på dekk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K L Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 godt at parking brake står på alle jagerfly, på denne måten kan man jo redde noen av dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hehe, sånn som det står nå kan du jo lande på skipet uten å bruke kroken :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Erik Eriksen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hehe, nå har jeg sett det og lol mvh Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. juni 2009 :grin: :grin: Vert sjølvlysande torsk oppi der no då? :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hehe!! Høy promille på lørdagnatta Ernst? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. juni 2009 Einar unge ørn, gratulerer med dagen . Hehe!! Høy promille på lørdagnatta Ernst? ......sannelig om jeg veit, på første turen hadde jeg med ei kanne med saft, som jeg hadde fått i Beiarn. Denne lot jeg gå på omgang, og da det ble min tur var den tom..... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Haha,fornøyelig bildeserie! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 15. juni 2009 Premium Medlem Del Skrevet 15. juni 2009 Du no en artigkar du Ernst! Forresten ei heil side med paragliderbildet ditt i Nordlys i dag, ikke værst!! Tror nok Beiarsafta var lite utblanda da du sendte rundt flaska ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Haha, first time for me! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.