Arvid Lillerud Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hadde ikke marginene helt på sin side denne Beaver piloten. A r v i d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Steike! Nå vet ikke jeg hvilken stilling Beaveren har på vann, men denne maskinen så noe tung ut gitt! Jeg antar at piloten her tar av på den vestre "vannbanen", men i den vide svingen sørger sidevinden for at flyet havner for langt sør, og derfor "bommer" på selve "vannbanen. Close call! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. juni 2009 Premium Medlem Del Skrevet 14. juni 2009 Oh my goddh, håper det gikk bra med de ombord. Ellers er jeg imponert over at ikke fotografen begynte å beinfly lenge før, han trodde vel i det lengste det skulle gå bra. Knallbra dokumentasjon på noe tvilsom flygerprestasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hadde jeg vært fotografen tror jeg nok at jeg hadde tatt bena fatt fortere enn svint når kursen ble litt vel til høyre. Men det er jo fort gjort å bli så perpleks at man bare blir stående i en slik situasjon. Vil tro det ikke ble større skader på de ombord, men synd å ødelegge en fin Beaver slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Huffdå. Slett ikkje bra det der. Men eg er imponert over nervene til kameramannen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Dette var vel et klassisk eksempel på "unna vei, her kommer jeg" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Oi! Stygg sak det der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Imponerende kameraføring om ikke annet. Bare kaste seg ned, rulle rundt, og få flyet i fokus igjen akkurat i overgangen mellom fly og vrak tror jeg ikke jeg hadde fått til. Det var forresten visstnok 2 voksne, 2 barn, og to hunder av ukjent merke ombord, og alle kom uskadd fra det. Piloten skal ha sagt det var en rutinemessig takeoff, frem til et vindkast vred flyet til siden rett etter takeoff, slik at det traff gjerdet... kilde: Alaska News CBS channel 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Så er det på VG: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=565688 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.