Ivar Skaugstad Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Da jeg utrolig nok akkurat har passert 10 000 innlegg på forumet, synes jeg dette var en flott mulighet for å børste støv av noen gamle screenshots og "videoer". Noe av materialet stammer faktisk helt tilbake til FS2002! Legg gjerne igjen noen kommentarer, enjoy mine venner! [video:youtube]NNrJK7kXadw [video:youtube]nzJlam17A1Q Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Mykje flott her Ivar Gått berserk i kveld? Eller lite å finne på? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Herlige bilder Ivar, topp kvalitet, nydelig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Takker gutter! :grin: YouTube hadde forøvrig fjernet Moby låten jeg hadde lagt til den første videoen pga. opphavsrett. Musikken som er til videoen nå er med andre ord plukket ut av det noe spesielle utvalget YouTube kunne tilby.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 flott tribute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Du verden! Her var det veldig mye fint. Nydelig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det var da vannvittig til hvor mye det er av flotte screenshots og videoer her inne nå om dagen, og denne kavalkaden absolutt uten unntak. Grattis med passeringen av 10 kilo innlegg her inne Ivar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Disse bildene gikk rett hjem her! Veldig varierende og topp kvalitet. Bildene får meg til å ha lyst å fly Charter, long houl og småfly på en gang. Noe som er ganske umulig skulle en tro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Takker! :grin: Long haul, charter og småfly burde vel gå greit, det kommer jo bare an på hva du definerer som long haul. Er det tid det er snakk om, er det flere småfly som har godt med fuel for å rekke langt, og lengre enn langt. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.