K J Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Håber de falder i smag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 FY FA-EN! Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Dette er ikke forumet for foto!..... Det var da noen serdeles realistiske shots du hadde fått :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Kråkenes Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Sikker på at du ikke har lagt bildene inn på feil forum? :whistle: Kjempestilig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Steike! Jeg må innrømme at jeg først trodde dette var en feilpost, de to første bildene ble jo usedvanlig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Trodde de to første var ekte! Sjukt flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Birkeland Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Herlige bilder! Helt enig med dere andre, de to første bildene ser jo helt real life ut :crazy: Flott bilder Kristian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Ørdal Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 DET HER KAN UMULIG VÆRE FS! Dæ kor fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 satan. SYKT bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. juni 2009 Premium Medlem Del Skrevet 13. juni 2009 Pent, seilflyvning er under-representert i forumet. Herlige bilder og bra med noe nytt her i gården. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 NYDELIG!!!! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 De to første er helt utrolige! Jeg trodde og de var ekte fotografier Fortsett å post slike bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Vakkert, vakkert Kristian! Hvilket værprogram/skyer bruker du for å få dette så realistisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Tak tak! Jeg bruger Real Environment Xtreme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Jespersen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Syykt bra, hadde det ikke vært for at jeg kom til side2 og leste at du brukte REX, hadde jeg nok trodd at dette var ekte, iallefall det første, det er jo helt syyykt. Nå har jeg noe å se fram til når REX kommer ut for fs9 ganske snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Ja, men på grund af muligheden for større texture-opløsning i FSX vil FS9-versionen nok ikke blive helt så "real", men jeg er sikker på at teamet bag REX nok skal komme op med noget der alligevel vil imponere de fleste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.