Fredrik Rise Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Beklager at det jeg har glemt å fjerne linja øverst i bildet og at den røde skriften er i hjørnet på noen av bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Veldig pene bilder! Eneste var at noen av de var litt kantete, har du AA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Anti aliasing eller hva det nå heter? vel. jeg er ikke proff på dette, jeg har ticket av i boxen i settings.kan ikke skryte av maskina heller da. det er en 1 år gammel laptop som jeg låner da min pc gikk til Heden for en stund siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ok, det skal være noe i skjermkortet (er ikke proff selv! ) Det er jo opp til hver enkelt hva maskinen tåler osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Dette var bare flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Takker :grin: hadde ike trodd at jeg skulle få sånn feedback på bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Siden bildene er uredigerte må man se på selve bildene, vinkling osv. De første bildene var ganske vanlige, men så blar jeg lengre ned på siden og whoa ! Vi møter undersiden av en Singapore B747. Men ikke nok med det, bildet helt til slutt er et knallfint shot i måneskinn. Godt jobba Fredrik, kjempefine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 det siste bildet er bare nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. juni 2009 Premium Medlem Del Skrevet 13. juni 2009 Mye bra her, fin variasjon i vinkler og lyssetting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Denne feedbacen får meg til å legge ut flere bilder gitt. er ikke inne på redigering så dere får evt. Klare dere med "råbilder" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Skikkeleg flotte bilete Det siste var berre heilt fantastisk fint. God stemning og mørkret var akkurat passe mørkt til å gi ei dramatisk stemning samtidig som ein får roen i biletet i måneskinnet. Godt jobba! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.