per berge Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nå har jeg vært her inne så lenge uten att noen har komentert mitt avatar så jeg fant det på tide å utfordre de respektive forumsdeltagere på å bruke skallen ett øyeblikk. Noen som skjønner hva eller hvor jeg vil med denne meldinga? tsk tsk,,,, :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Oppmerksomhet? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Eller bare vise at du er for "sharing is caring" metoden. Dvs. Gratis payware. Noe som jeg også støtter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Skal jeg gi ett hint tru?,,,hmmm,,,,nei jeg lar det ligge litt lengre til flere får anledning til å tenke seg om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Må ærlig talt si at ditt avatar Per har stusset meg noe helt jæ..... Men kan ikke komme på noe her. Gi oss et hint er du snill. EDIT: Står PB... For kanskje Per Berge??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Du vil starte ett VA basert på PB nedlastede fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 For å gjørra ei lang historie kort. Da jeg steg ut av Thai Air 747-400 flight,TG 951 på Don Muang international airport Bangkok og stirra rett inn i ett fly med dette logoet ble jeg imponert. ikke viste jeg att jeg hadde ett eget flyselskap i Thailand. Det har hæren fløtte meg ikke Røkke en gang PBair er ett flyselskap som flyr inneriks i Thailand. Det startet med flyginger mellom Puket og Bangkok før de utvida programmet sitt til de mer nordlige og nordøstlige destinasjoner. I dag er jeg ikke sikker på om de flyr Puket i det hele tatt Flåten består vel av Turboprop slik som ATR 72 og Bombardier CRJ700 om jeg ikke husker feil. Det var hvertfalll en stilig start på ferien min :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Aha, ikke verst. Gratulerer med flyselskap. Minnet meg litt om første gang jeg var backstage i grieghallen og oppdaget at de hadde laget ett "HC Toalett" til meg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 De som flyr ERJ145 det? Joda, men syns den lille logoen ligna veldig på PTB sin logo :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Du har mulig rett i det Even. De to, CRV700 og ERJ145 kan jo fort blandes sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 >Du hadde rett Even. Jeg som trakk forhastede slutninger :whistle: Det vil si i dag flyr de vist ATR72 men tidligere hadde de Embraern i flåten sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 De 2 ATR de har i flåten lige nu er 2 leasede fra Bangkok Airways. Senere får de deres egne ATR-maskiner, vistnok engang i oktober. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har lurt litt på på den avataren der en stund Per, takk for at du fikk klarhet i det for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Der sier du noe Per, så at på siden deres var det bare bilder av ERJ! Og ser på wiki at de har hatt 767! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg tror de hadde større ambisjoner tidligere og fant vel ut att "hvorfor være stor når du er lykkelig som liten". Jeg tror de la ned, eller ihvertfall reduserte antall flighter til og fra Puket og dette har nok endel med den økte charter trafikken med mellomlanding i Puket før de drar videre med resten av pax pluss nye til Bangkok. dette er hvertfall hva jeg fikk som forklaring fra mitt faste reisebyrå her i Oslo. Skulle gjerne hatt liveries til FSX ,,,anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.