Helge Sakkestad Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Som tittelen sier så er ville jeg vise noen bilder av photosceneryet av Jarlsberg jeg holder på med... Passer ikke helt inn med default texturene da... men det gjør vel kanskje ikke så mye :grin: Skal også få lagt på en AFCAD... Og ett fra Lillehammer Det er lagd med Sbuilder. Men er det en annen måte å lage autogen da det som er i SDK ikke fungerer for meg? Konstruktiv kritikk til event. tips forbedring ønskes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 En god begynnelse, du trenger å få til en langt bedre overgang mellom photoscenery og default scenery, et godt tilpasset photoscenery byr på realisme, et firkantet scenery er lite troverdig.. Men som sagt, en kjempe fin begynnelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ett lite steg nordover på bildet over Lillehammer så hadde jeg sett hemat. Tar av mot kringsjåveien fra Nordseterveien og det blir akurat der du kutta bilde midt på i nedrekant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.