Per-kristian Jensen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Heisann! Da var det klart for min siste C1 trening. Det er da ENOS_CTR fra 17-19z nå til Søndag den 7nde Juni. Kom å fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Først lurte eg på om det var en gammel post da eg såg topic, men eg skal prøve å få tatt meg en liten turmed post i atpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Rettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg skal APP trening ENVA samme tid søndag, og også fredag så bare å fly litt i helga ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.