Hans Christian Lindgren Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det har vert god aktivitet på Gullknapp i dag. http://www.agderposten.no/article/20090531/LOKAL8/820015779/1021/ABONNEMENT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Minner om denne! Håper flest mulig har anledning til å komme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Søren plystre. Er i Thailand akkurat da... Lykke til med arrangementet. Hadde klart vert der hadde det ikke vert for den noe lange reisen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Flott tiltak! Kan hende jeg hopper i bilen og tar meg en tur nedover fra Oslo Jeg må desverre melde avbud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Denne nærmer seg med stormskritt! kanskje litt dumt, som jeg har sett i ettertid, at det er flytreff på Lista samtidig:s Men men, jeg er å finne på Gullknapp likevell jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Gleder meg som bare det! Dumt at det er flytreff på Lista samtidig sier du? En ekte flightsimmer vet hva som VIRKELIG er aktuelt. De av dere som kommer med andre framkomstmidler enn fly, kanskje dere skal ta med noen kronasjer ekstra. Vi har iallefall tre fly vi kan fylle opp, så får vi iallefall tatt en liten lokaltur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 [color:#FF0000][size:11pt]DA ER DET 1 UKE IGJEN![/size][/color] Om akkurat en uke sitter vi på Gullknapp å snakker om fly og flysimulator gutter, herlig! De av dere som VET at dere kommer, legg gjerne igjen en kommentar på det her, så setter jeg opp en deltakerliste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 – Vi har fått meldinger om at det kommer og lander fly på Gullknapp, sier operasjonsleder Børge Steinsland ved Agder politidistrikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Hehe, vi ta politiet med opp en tur hvis de dukker opp. Spensdig at naboer legger merke til flytrafikk når de har bosatt seg i nærheten av en flyplass. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ang deltagerliste: så kan du vertfall føre på LN-YZA med John A. Moen bak spakene;) Ankommer ca klokken 10:00 og planlegger retur ca 1430. Håper flest mulig får anledning til å komme, ettersom dette er en litt "spesiell" setting å møte andre flysimulator entusiaster;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 [size:11pt] Ivar Chr. Skaugstad, LN-NKF John A. Moen, LN-YZA [/size] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det var ikke så altfor mange som hadde meldt seg på gitt Håper det tar seg opp nærmere den "store" dagen... hehe Er du fortsatt med på groupflight Jørn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Mikalsen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg kan ikke delta likevel. skilltest bestått, men må vente noen uker på sertifikatet. Var faktisk på gullknapp på oppflyginga, og det er nydelig der nede! Håper dere får en kjempefin dag:) Neste gang henger jeg meg helt sikkert på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Skulle tatt bussen nedover hadde det ikke vært for at det er den dagen jeg kommer hjem fra danmark, og det er ikke før på kvelden, desverre. Hvis ikke skulle jeg satt meg på bussen nedover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg kommer snart på lista. Venter bare på noe økonomi som skal falle på plass og en villig instruktør før jeg melder meg på for noe sikkert. Regner med at hvis jeg bare melder meg på nå og ikke møter opp, så kommer det en skyllebøtte fra Ivar som jeg sent vil glemme. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan petter olsen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 La opp Gullknapp_x av Otto Andre Haaland til filbiblioteket, da jeg ikke kunne gullknapp noen steder. Det har ikke de nye hangarene med, men ellers er det fint laga, foto grafikk av de gammle hangarene.Tenkte det kunne være fint å øve litt på turen. Jeg bor her i området, Så jeg tar kanskje en modell fly med opp. Virker greit på min pc.Am2 4800, ati radeon x1650, 3gb ram Hilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Som sagt, jeg skulle gjerne vært med, men av diverse grunner har jeg ikke kommet lenger enn at jeg skal ha nest siste solo på B-blokka i dag, så tar nok noen uker til før jeg er i slutten av C-blokka. Men dere får ha en virkelig flott tur og jeg blir gledelig med neste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Og jeg kan desverre heller ikke ankomme. Det er ikke èn eneste intruktør som er hjemme eller ledig den dagen, desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Kanskje John tar turen via Kristiansand å plukker opp vår kjære venn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Ser ut til at det "bare" blir 2 maskiner på gullknapp til helga altså? brutalt frafall.... Jeg har nok desverre ikke tatt pax utsjekk ennå, så det går nok litt dårlig Ivar... Beklager Kim... Men Ivar, du har jo "stort" fly? Kommer du ikke landveien heller Kim?(buss/bil) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Aha, må du ha egen pax utsjekk? Kreativt. :grin: Joda, har mer enn god plass, men har jo fullt fly fra Notodden med pax som skal av på Gullknapp. Forsåvidt er det jo ikke noe galt i å ture innom Kjevik etterpå, men spørsmålet er hva dagsbudsjettet sier til det. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 hehe, de er kreative i mikroflyseksjonen skal du vite! hakket før du må ha ny utsjekk om du har kjøpt deg nye sko fordi flyet KAN føles anderledes å fly!... Tiden er vell kommet til at vi snart kan begynne få oversikt om hvem som kommer i det hele tatt? til fots, med bil, med fly osv... slik at vi vet om vi blir sittende alene i hver vår flymaskin på gullknapp med kaffe og flysnakk? er forresten meldt fantastisk vær til helga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Hvis vi hadde fått med en person til fra Kjevik blir jo ikke summen sumaru så ille heller, t/r Kjevik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Har laget oppføring i Kalenderen her på Flightsim.no slik at forhåpentligvis flere ser at det skjer noe. Skal prøve å høre med noen flyinteresserte bekjente her i kristiansand i kveld, så sender jeg deg en PM når jeg vet noe. 1080 kr/timen dere opererer med på LN-NKF? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Kjempe John! Stemmer det. Nå vet jeg ikke flytiden til Kjevik fra Gullknapp, rundt 20 min eller noe slik? Vi deler selvfølgelig på antallet hoder ombord. Usikkert hvor mye fuel vi møter når vi kommer til Notodden lørdag morgen, så maks to pax er ett godt utgangspunkt, evt. en stby plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 EDIT: Jeg har kanskje klart å få med en instruktør. Hvis dere alikevell skal møtes, så sett meg på standby med eget fly foreløpig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Vi tar turen til Gullknapp uansett vi, ingen tvil om det! :grin: Formasjon langs kysten er jo helt fantastisk! Om du ikke skulle få tak i instruktør Kim, så får du si i fra, så kan vi evt. hente deg om vi får med en til. GEIR: Kommer du forresten? Hadde vært artig å sett litt modellfly der nede også. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Har vi begynt å få oversikt over hvem som kommer oppover nå da Ivar? Hadde jo vært kjekt om vi hadde tatt med noe å grille kanskje? og kaffe? Er i full sving med å finne potensielle passasjerer til deg Ivar:p ehhe har muligens en kar på lur... skulle få svar ila morgen dagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Det er kun meg og deg som er bekreftet i den forstand, Kim i parantes. Geir har jo også vist sin interesse. Noe grillings hadde ikke vært så dumt! Vi avtaler dette i morgen kveld da vi forhåpentligvis har fått avklart statusen til Kim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Er meldt fabelaktige 26*C til Lørdagen, og av erfaring så kan vi nok vente oss mer enn det der oppe:D så bare få med nok solkrem , nok å drikke på, noe å grille og ikke minst godt humør;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.