Werner Rafteseth Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kort varsel, men Gardermoen er fullt bemannet NÅ! Kom og fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 er på vei fra ENVA til ENTO i en saktegående wif288. Men hva skjer med bemanning på ENGM a? Trening i kordinering frem mot Gardermoen overload på søndag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hørte rykter om at Torp er stengt for øyeblikket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Torp er stengt... Fly til GM istedenfor du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nettop tatt av fra KSFO så det blir litt i lengste laget antagelig. Nei seriøst så til vintern skal jeg få rævva i gir å satt meg inn i dette med online jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 torp er da vel aldri stengt! får heller hive meg på enda en tur etter torp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fine forhold for ILS trening :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jøss gutter! Hadde dere varslet litt tidligere hadde jeg selvfølgelig valgt dere framfor Dubrovnik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Tja, det var jo en morsom taxerute jeg fikk, men ga opp før jeg kom til A3, orka ikke bruke resten kvelden på å taxe Men artig at man staffer opp hele Osl edit: husker ikke hele ruta, men noe.. Sto på gate 13 og skulle til 19R...... K1, E, G, N, A4, M, A3, N og så husker jeg ikke mer... huff ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hehehe eg fekk ei artig rute sjølve. Flaug med callsign LTR999999 og fekk følgande rute ifrå Remote stand 184: L S G F H Z G R H Y G E H N M A4 N A3 M N5 A1 og inn på 01L. Då eg landa att taksa eg av bana på A7 og fekk N X H R G Z H F L1 L2 stand 181. :grin: Og så sette eg rekord i rask pattern. 10 sekund ifrå liftoff til final :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvorfor så kompliserte taxeruter? Mvh Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fordi de traff på en bestemt person som satt på GND. Da måtte det bare skje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 "Operative behov" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det var vel også en del taxebaner som ble stengt litt sånn etterhvert som det kunne vært bruk for dem også tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 "Welcome to Oslo Gardermoen, intersections A2 through A8 are closed, continue all the way to the end, and vacate via A1" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 0 ATC i dag da,tower ga seg da jeg skulle dra til KPHL :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvis du kommer tilbake senere i kveld er det ikke umulig at du får "contact me on xxx.xxx.........." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 hehe, jepp.. "stay tuned" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 er det en slags trening til et kommende arrangement, mon tro;) I alle fall er jeg, som er så flink til å klage på at norske ATC'er sjelden booker i sytemet, glad for at det nå er booket, og jeg kan jammen ta meg en tur. Da kan jeg vel være sikker på på få ATC-dekning;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 da er jeg på vei fra Hamburg, og Oslo sin booking ble borte, gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 På en kveld hvor en millard mannfolk ser fotballkampen så kan man vel ikke være så kravstor på atc? Heia Barca!! 2-0 nå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.