oddhspjoetvold Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fantastisk. Kva modell, og kva sim? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Oi, oi, oiiiiiiii - her trengs det mer info! Nydelig presentasjon, modell og paint! Hva har jeg gått glipp av nå???!!!! :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Storflott! Ser ut til at vi er nødt til å ha en liten reunion med alle flyene som har vært innom det norske hav! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det der er vel Alphasim sin? Tror de nylig slapp en Det er mye som tyder på at båtsesongen står på trappa he he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. mai 2009 Premium Medlem Del Skrevet 27. mai 2009 Det var det jeg fryktet ,at du skulle komme med denne i norske farger..... Og ja, det er ALPHASIM sin modell. Har lenge fulgt med i utviklingen av denne, og må innrømme at det er fristende å hente fram visa-kortet igjen. Vokste jo opp med Albatrossen durende langs kysten, så det er absolutt en interessant krabat. Prisverdig at du har brukt ditt kunstneriske talent på denne oddspjoet (!), kan du også si noe om hva du syns om modellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 kan du også si noe om hva du syns om modellen? Tja, nå har vi blitt bortskjemt med katta, men modellen er meget bra og god lyd. VC er nok ikke opp mot samme standard som katta, men brukbar. Paintene som følger med er noe glorete etter min smak, kanskje for mange effekter. Det ser ut som painterne har staset mer på det kunstneriske enn det som er realistisk. Likevel angrer jeg over hodet ikke på kjøpet :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. mai 2009 Premium Medlem Del Skrevet 28. mai 2009 Takk for svar oddhspjoetvold, da er det bare å plassere Albatrossen i handlekurven. Jeg var heller ikke så hysterisk imponert av paintingen hos Alphasim, men med dine norske farger ble det straks mer flyhistorie . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Nå er ikke denne painten noe særlig å skryte av heller. Men jeg skal jobbe en del mer med den :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg pleier ikke å kommentere på slike bildeserier med slike fly, men aldri har jeg sett et fly ligne så mye på en hundesnute! Rart design! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Må innrømme jeg begynner å bli lei av Catalinaen nå. Dette var fine saker, må nok handle ja! Men først må jeg vite om noen vet om AI båter til 9'ern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddhspjoetvold Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Etter noe mer research tror jeg jeg begynner å nærme meg sannheten: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Veldig bra Odd! Har vært borte en ukes tid og jammen fint å komme tilbake til "dekket bord" Kanskje jeg prøver meg på en 0'er Albatross etter hvert. Odd; har du vært borti bilder av de Albatrossene USAF brukte til sjø CSAR under Vietnam krigen? Jeg har lest mye opp de, men har ikke sett bilder. Hadde vært morsomt med en i SEA scheme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.